Tänään oli posteljooni tuonut taas enemmän kuin mieluista postia laatikkoon, nimittäin SAY:n syyskuun lähetyksen! Tässäpä ihasteltavaksi:

938951.jpg 


Kaunista tumman violettia mulperipaperia, helmiäisen ja kullanhohtoiset paperiarkit, kieppi beigeä paperinarua (minulla on iso laatikollinen paperinaruja, mutta tätä väriäpä ei ollut, tulee varmasti käyttöön!) sekä mansikka-valkosuklaata.


938956.jpg

Koirajuttuja: koiranpentu-3D-arkki sekä sabluuna jonka käyttöä mietin vielä, otanko askarteluun vai leivontapuolelle, tätähän voi käyttää myös kakkujen koristeluun tomusokerilla tai kaakaojauholla :)

938961.jpg

Sekä tarroja: nuo valkoiset eivät oikein erotu, mutta ovat kyyhkysiä, mustalla tarra-arkilla on pääsiäisaiheinen kuva, pupuja ja narsisseja. Viimeisenä vielä nuo aivan hurmaavan ihanat kirjaintarrat, kiitos SAY! Pieni kirje oli myös mukana paketissa.

SAY3-sivuilla on käynyt kuumana keskustelu siitä, kuinka ihmiset ovat olleet saamiinsa paketteihin sekä määrällisesti että sisällöltään tyytymättömiä. Haluan siksi tässä vielä erikseen mainita, että minä olen ollut ainakin tyytyväinen omaan ystävääni. Paketteja on tullut yksi per kuukausi mikä on ihan ohjeiden mukaista, ja sisältö on ollut ajatuksella kasattua eikä ole todellakaan tarvinnut epäillä etteikö ohjesumma olisi täyttynyt. Olen molemmista lähetyksistä tykännyt todella paljon! Toivonkin että ainakaan minun SAY:ni ei ole epäillyt omaa onnistumistaan tai että moittisin hänen panostaan millään tavalla noissa keskusteluissa.