Sain Kmsu:lta ja Pauliinalta haasteen kertoa itsestäni 7 faktaa. Tässäpä siis tulee:

  1. Rakastan sisustamista.

  2. Olen aamu-uninen. Aamuvuoroihin mennessä, kun kello soi jo ennen kuutta, on tosi vaikea saada silmät avautumaan ja päivä käyntiin.

  3. Olen ajoittain ihan liian kiltti. Minun pitäisi opetella enemmän sanomaan ei.

  4. En aio enää koskaan asua asunnossa, jossa ei ole/johon ei saa tiskikonetta.

  5. En ole uinut vielä tänä kesänä. Joskohan kohta alkaisi vesi olla niin lämmintä, että uskaltautuisin nilkkoja pidemmälle järveen :)

  6. Inhoan imuroimista. En koskaan imuroi kotona, se on miehen homma. Teen mieluummin moninkertaisesti kotitöitä kuin kosken imuriin :)

  7. Olen tosi huono käsitöissä. Silti joskus innostun kokeilemaan taitojani mm. neulomisessa. Minulla on kesken 4 vuotta sitten aloitetut villasukat sekä viime talvena neulotut 1,5 lapasta. Tuskin kummatkaan koskaan valmistuvat.

En taida enää laittaa haastetta eteenpäin, kun tämä näyttää jo kiertäneen suurimman osan blogeista joita itse seurailen.